Wielu specjalistów próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy jest idealna metoda na zaprojektowanie logo firmy. Odpowiedź jest bardzo trudna, bowiem nie da się raczej jednoznacznie powiedzieć, jak ma wyglądać to logo. Z tego też powodu ideał warto sobie odpuścić, a w czasie projektowania trzymać się kilku ważnych zasad. Po pierwsze należy pamiętać, że tworzenie logo jest zadaniem dla profesjonalistów. Będzie wymagało dużego doświadczenia nie tylko w zakresie samej grafiki, lecz również i związanego z biznesem.

Logotypem można zyskać ogromne korzyści, jeśli będzie on interesujący i zapadający w pamięć. Lecz można stracić sporo, kiedy się nie utrafi z nim w gusta konsumentów. Przede wszystkim ważne jest, aby zrezygnować z przesady i postawić na proste formy. Logotypy największych marek są właśnie takie – przyciągająca uwagę, ale bardzo czytelna postać, bardzo łatwa do zapamiętania. Dlatego też profesjonalny projekt logo marki taki powinien być, lecz aby to zrobić, to wspominane wcześniej doświadczenie jest naprawdę bardzo ważne. Unikać należy niepotrzebnych elementów i ozdobników, istotna będzie też kwestia kolorów.

Niektóre barwy lepiej się sprawdzają, pozostałe mniej, lecz na pewno nie należy wybrać więcej niż trzy. Dużą rolę w projektowaniu ma psychologia, opierając się na wielu latach badań przykładowo można ustalić, jakie kształty i proporcje będą najodpowiedniejsze. Tak więc jeżeli ktoś będzie chciał mieć naprawdę dobre logo, to zlecić to powinien profesjonalistom, a takich znajdzie najlepiej podając w wyszukiwarce słowa zobacz na temat – identyfikacja wizualna.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

+ Nie ma żadnych komentarzy

Dodaj swój